Bij ons kun je jezelf zijn. Je bent hier op een veilige plek. Waar je niet alleen nieuwe vakken leert, maar ook manieren om goed om te gaan met anderen. En: met jezelf. We kijken naar je talenten, naar wat je al kunt en leren je wat je nodig hebt. Zo word je steeds zelfstandiger. Je zelfvertrouwen groeit. Misschien ook wel door de complimenten die we je geven.
Samenwerken, vriendschappen sluiten, voor jezelf zorgen: het hoort er allemaal bij. Af en toe organiseren we iets leuks, waarbij je leerlingen uit andere klassen ontmoet. Een veldloop bijvoorbeeld, of een uitje naar een museum. Spannend? Als het even niet lukt, staan we voor je klaar.
We willen dat je hier blij binnenkomt en blij weer naar huis gaat. Want dan gaat het leren bijna vanzelf. En kom je over een paar jaar uit bij een vervolgschool of mooie werkplek, die helemaal bij jou past. Wij zwaaien je dan trots uit: blij dat we mochten bijdragen aan jouw groei. Maak er een mooi jaar van.
